Stichting I Alma Mater (IAM) initieert en faciliteert transformatie processen en laat zich daarbij inspireren door de kracht van liefde en de wijze waarop natuur beweegt.

Stichting IAM is eind 2014 opgericht door Mariëtte Sinninghe Damsté vanuit een wens en nieuwsgierigheid om haar leven en werk op te dragen aan het grotere geheel. Centrale thema’s voor Mariëtte zijn heling en transformatie in zijn meest kleine en grote vorm en alles daar tussenin.

LandGoed in Lochem is het levende experiment van Stichting IAM; een plek waar op dit moment ruimte wordt gegeven aan de transformatie van zowel individuen als het collectief. Zo is vanuit de behoefte van geliefden om op een unieke plek twee-tijd te creëren het populaire Love Bubbles concept ontstaan; magical spaces for soulmates.
Niet alleen de gasten op LandGoed ervaren de transformerende en helende kracht van liefde; de liefde staat ook centraal in de wijze waarop de medewerkers samenwerken op LandGoed. Zij laten zich daarbij inspireren door de zwerm beweging van vogels en zijn georganiseerd in een neven stichting The Swarm.